Langt bort i Indialand


08.10.20 ett snabbt klick
oktober 20, 2008, 2:43 e m
Filed under: Uncategorized

Hej skriver bara snabbt for jag haller pa att arbeta, letar fakta om vaxter i oknen.

Dagen har varit en vanlig skoldag, inga barn dok upp for laxlasning och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med dem. Sen hade vi samling med sang och prat. Edo och jag hade tva lyckade lektioner pa okentemat, barnen har tagit till sig av det vi studerat och kunde skriva egna texter pa temat. Det kandes riktigt bra for en gangs skull. Sen var det lunch i Solar Kitchen och en kopp te pa taket som vi hinner med ibland. Eftermiddag var rattning av barnens texter och jag hjalpte till pa sportstimmen, men borjade kanna mig illamaende. Vid 4 gick jag till mitt rum och madde kasst, sov en timme och kande mig battre. At middag med Payal, men kunde bara trycka i mig 4 chapati-brod och lite ris. Ingen aptit  ikvall. Sen borjade jag forbereda lektion for i morgon och insag att jag behovde anvanda internet lite. Sa har ar jag nu. Maste tillbaka snart for att fortsatta jobba, men lite forstroelse kan jag ju inte hoppa over. Hej sa lange


1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Sara… du måste äta..;-)

Kommentar av Jenny




Lämna en kommentar